بارانی ترین شب قدر من

چه فرخنده شبی بود ، شب قدر من...شب معراج من به آسمانها

بارانی ترین شب قدر من

چه فرخنده شبی بود ، شب قدر من...شب معراج من به آسمانها





امام صادق فرمودند:


همانا آخرین بنده ای که در روز قیامت دستور داده میشود به سوی آتش دوزخ رود به چپ و
راست خود می نگرد
پس خداوند میفرماید:با شتاب بیاوریدش.آنگاه به او خطاب میکند که :ای بنده من چرا به چپ و
راست خود مینگری؟
عرض میکند:پروردگارا !من چنین گمانی به تو نداشتم .
 خداوند میفرماید:ای بنده من چه گمانی به من داشتی؟
عرض میکند:گمان من به تو این بود که از گناهانم در می گذری و مرا به بهشت وارد میکنی‘


خداوند میفرماید: ای فرشتگان من ! سوگند به عزت و بزرگی و بلندی جایگاهم که این بنده در

زندگی اش هرگز ساعتی چنین گمان خیری به من نداشت و اگر اگر در تمام زندگی اش
ساعتی این چنین به من گمان نیک داشت او را با آتش نمی ترساندم و لرزه بر اندامش نمی
افکندم حال که چنین گفت این دروغش را بر او روا دارید و او را به بهشت داخل کنید .



نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 31 مرداد 1390 ساعت 22:27 http://www.cloob.com/name/mohamadsaleh123

زیبا بود
آیا سندش رو میدونین؟؟اگه میدونین برام بفرستین ممنون میشم

کتاب المراقبات میرزا جوادآقای ملکی تبریزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد